Rapport: Shell zakt overtuigend voor ‘Parijs’
Maar minister Wiebes nodigt Shell uit als ‘koploper’ voor zijn Klimaatdag Shell opereert nog lang niet in lijn met het Klimaatakkoord van […]
Maar minister Wiebes nodigt Shell uit als ‘koploper’ voor zijn Klimaatdag Shell opereert nog lang niet in lijn met het Klimaatakkoord van […]
Shell blijft voorlopig de hoofdsponsor van het wetenschapsmuseum Rijksmuseum Boerhaave. Ook is het museum niet van plan om de groene PR-video van […]
Hoboken (New Jersey) klaagt Shell, Exxon, Chevron, BP, ConoccoPhillips en de American Petroleum Institute aan voor de schade die de kuststad ondervindt […]
De Zweedse krant Dagens ETC nam als eerste krant ter wereld het besluit om geen fossiele reclame meer te plaatsen. Geen enkele. […]
Fossiele multinationals zijn niet welkom als sponsor op de COP26 in Glasgow. Dat laat de organisatie van de 26e ‘conference of parties’ […]
Via het onderwijs bepaalt Big Oil hoe de samenleving de komende decennia denkt over klimaatverandering, energie en de industrie zelf. Daarmee voorkomt […]
Trouw plaatste het afgelopen weekend een grote advertentie waarin vliegvakantiebedrijf Corendon z’n middelvinger opsteekt naar iedereen die zich inspant voor het Klimaatakkoord […]
In Europa groeit de roep op een verbod op reclame voor de SUV. Na Nederland, België en Frankrijk gaan nu ook in […]
Een beter milieu begint bij jezelf. Toch? Of niet? Steeds meer mensen zien in dat individuele gedragsverandering goed is maar dat we […]
Shell voert de wereldwijde ranglijst aan van bedrijven die hun merk en logo het meest effectief inzetten voor de verkoop van olie […]