Dutch advertising watchdog: KLM misleads with CO2-neutral claim and CO2ZERO program
The Dutch Advertising Code Committee (RCC) has ruled that the Dutch airliner KLM is misleading its customers by giving them the impression […]
The Dutch Advertising Code Committee (RCC) has ruled that the Dutch airliner KLM is misleading its customers by giving them the impression […]
De Reclame Code Commissie (RCC) heeft beslist dat KLM zijn klanten misleidt door hen het idee te geven dat zij hun vlucht […]
Reclame reguleren om emissies te beperken. Dat is een van de oplossingen die het IPCC aandraagt om via grootschalige gedragsverandering de opwarming […]
Het Rijksmuseum Boerhaave in Leiden heeft per 1 januari 2022 gebroken met hoofdsponsor Shell. Ook de pr-uitingen van de oliemultinational zijn daarmee […]
Alweer bestempelt de Reclame Code Commissie (RCC) een reclame van Shell als misleidend. De RCC stelt vast dat het aantal van 47.000 […]
Bij een zitting van de Reclame Code Commissie vandaag deed luchtvaartmaatschappij KLM zijn uiterste best om de termen CO2ZERO en CO2-neutraal in […]
The Advertising Code Committee in The Netherlands considers it “unjustifiable” that Shell presents itself in advertisements as “driver – let alone one […]
De Reclame Code Commissie (RCC) vindt het “niet te rechtvaardigen” dat Shell zich in reclames profileert als “aanjager – laat staan een van […]
Parliamentary questions were filed today about the need for a ban on fossil ads, following a ruling by the Dutch Advertising Code […]
Shell bestempelt zijn waterstof onterecht als ‘groen’, zo oordeelt de Reclame Code Commissie vandaag. Shell maakt de waterstof namelijk niet uit water […]